Түсінік хат
Инклюзивті білім беру ортасы барлық балалардың табысты әлеуметтенуі мен жұмысқа орналасуы мақсатында олардың білім беру қажеттіліктерін барынша қанағаттандыру үшін оңтайлы жағдайлар жасауды көздейді. Жалпы білім беретін мектептерге инклюзивті білім беруді енгізу "БҰҰ - ның бала құқықтары жөніндегі тұжырымдамасына",ҚР "Білім туралы", "ҚР-дағы бала құқықтары туралы", "мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы", "арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" Заңдарына және басқа да нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылады.
ҚР Президентінің "Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың 2021-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" жарлығын іске асыру шеңберінде мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеуге тең қол жеткізу үшін жағдай жасау бөлігінде
Инклюзивті білім берудің мақсаты:
мүмкіндігі шектеулі білім алушыларға білім беру құқығын беру, мүмкіндігі шектеулі баланы білім беруге баулу жолындағы әлеуметтік, физиологиялық және психологиялық кедергілерді еңсеру, әлеуметтік-мәдени кеңістікте психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік қолдауды қамтамасыз ету, әлеуметтік бейімделу және интеграция болып табылады.
Инклюзивті білім берудің міндеттері:
- адаптивті-білім беру ортасын құру;
- ерекше білім беру қажеттілігі балаға жеке-педагогикалық көзқарасты қамтамасыз ету;
- норма жағдайында дәстүрлі тәсілдермен қол жеткізілетін білім беру міндеттеріне қол жеткізудің арнайы міндеттерін, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын бөліп көрсете отырып, оқытуды ерекше түрде құру;
- білім мен оқу дағдыларын дамыту процесі мен әлеуметтік тәжірибені, өмірлік құзыреттерді игеру процесін интеграциялау;
- ерекше білім беру қажеттілігі балаларды білім беру және әлеуметтік ортаға интеграциялаудың психологиялық-педагогикалық процесін қамтамасыз ету, педагогтың көмегімен балаға және оның отбасына жәрдемдесу;
- ерекше білім беру қажеттілігі балаларға арналған арнайы бағдарламаларды, әдістемелік кешендерді әзірлеу;
- әртүрлі бейіндегі мамандар мен ата-аналардың үйлестіру және өзара іс-қимылы;
- әртүрлі ерекшеліктер мен айқындылықтағы ерекше білім беру қажеттілігі балаларды оқыту және дамыту мәселелерінде педагогтердің кәсіби құзыреттілігі мен құзыреттілігін арттыру;
- мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі бұзылуларына білім беру процесіне қатысушылардың толерантты қабылдауы мен көзқарасын қалыптастыру.
/public/files/2023/10/2/021023_155839_2023-10-02001merged-2.pdf